
ددوسال پیش بودxa0 من فرم های انتقالی پر کرده بودمیادمه تو وبلاگم زدم ینی یه روزی هستxa0 قراره ی طرح بزرگ داشته باشیم طرح پزشکی و سلامت تو کل شهر انشالا به مرور کشوریش میکنیم و تو تک تک شهراتون میایم بیشتر وقتم مطالعه میکنمxa0 روزای خیلی خوبی تو راهنxa0 ...
ادامه مطلب