سلام بچه ها
دیدین بیشتر اوقات چقدر باخودمون حرف میزنیم؟
بیشتر سرزنش میکنیم خودمون
اما باید مراقب حرفایی که بخودمون میزنیم باشیم
باید یاد بگیریم باخودمون مهربونتر باشیم
خودمون بیشتر دوست داشته باشیم
این دنیا هست
همه هستن
فقط ماییم که نیستیم و زودی عمرمون تموم میشه
باکس گل...ما را در سایت باکس گل دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 40