ما را در سایت باکس گل دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 7
امروز از صبح دم گریه بودم
بزور تااخرشب خودمو نگه داشتم
گریه کردم
صبح زفتم مطب بعد رفتم مریضای هوم دیدم بعد رفتم مطب بعد اومدم دوش گرفتم بعد اومدم خونه بعد نشستم سردرس
خسته ترین حالت
دلتنگ ترین حالت
باکس گل...ما را در سایت باکس گل دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 11
به اندازه بودن خیلی مهمه
همون اندازه به اندازه نبودنم مهمه
اینکه همیشه باشی بچشم نمیای پاس داشته نمیشی
گاهی وقتا نباش
همیشه ببین خودت چی دوس داری
خودت الان اولویتت چیه
چی خوشحالت میکنه
باکس گل...ما را در سایت باکس گل دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 26
اینکه من کجای این دنیام سوالیه که خیلی وقتا ازخودم میپرسم
اینکه من صبورتر ازقبلم شدم
اینکه من نسبت به تغییرا کمتر از خودم مقاومت نشون میدم
نشونه های خوبیه برای روبه رشد بودن
گوش شنوا داشته باشیم به دنیا
لبخند بزنیم حتی تو اوج مشکلات و سختیا
کمتر حرص بخوریم
کمتر حرص بدیم
باکس گل...ما را در سایت باکس گل دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 33
سلام بچه ها
دیدین بیشتر اوقات چقدر باخودمون حرف میزنیم؟
بیشتر سرزنش میکنیم خودمون
اما باید مراقب حرفایی که بخودمون میزنیم باشیم
باید یاد بگیریم باخودمون مهربونتر باشیم
خودمون بیشتر دوست داشته باشیم
این دنیا هست
همه هستن
فقط ماییم که نیستیم و زودی عمرمون تموم میشه
باکس گل...ما را در سایت باکس گل دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 40