باکس گل

خرید بک لینک
نويسنده: تولد ۲۹ سالگیم از بهترین تولدای این همه سال بود بااینکه بینهایت مود ام پایین بود و ناراحت و غمگین بودماما بچه های کلینیک سوپرایزم کردند جان برام ی دسته گل گرفت و بعد از سه هفته سختی که داشتیم و ندیده بودمش کلی خوشحالم کرداین روزا سختترین روزای زندگیم بود دوری از جانفشار کاری وحشتناک بی پولی های شدید و خرج های غیر قابل پیش بینی امتحانات سنگین حرف و حدیث و حاشیه های خانواده جان و کمبود خواب و استراحت قشنگ میتونه هرکسی از پا دربیاره میدونم اینهمه سال بخودم خیلی ظلم کردم خیلی از بدنم کار کشیدم خیلی کم استراحت کردماما چاره ای نبود امسال به خودم قول دادم بیشتر مراقب خودم و سلامتیم باشمروز تولدم مریض هام واقعا سنگ تموم گذاشتند هرکدوم هرچی در توانشون بود برام هدیه و پیام و گل اوردند من واقعا شغلم دوست دارمخیلی سختهخیلی وقتا کم اوردماما با عشق کارم انجام دادم همون عشق هم بهم برگشته تا الان امتحانات دکتری خیلی سخته و من چون فاند تحصیلی دارم باید معدلم بالا و الف بشه امروز وقتی از سر کار برمیگشتم فقط از دلتنگی جان گریه کردم دلتنگش بودم شدیدا میدونم سال دیگه شرایط بهتر خواهد شد دعاکنیم واسه هم مراقب خودتون و سلامتی تون باشیندوستون دارم باکس گل...ادامه مطلب

ما را در سایت باکس گل دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 7 تاريخ: پنجشنبه 7 تير 1403 ساعت: 16:06

نويسنده:

امروز از صبح دم گریه بودم

بزور تااخرشب خودمو نگه داشتم

گریه کردم

صبح زفتم مطب بعد رفتم مریضای هوم دیدم بعد رفتم مطب بعد اومدم دوش گرفتم بعد اومدم خونه بعد نشستم سردرس

خسته ترین حالت

دلتنگ ترین حالت

باکس گل...

ما را در سایت باکس گل دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 11 تاريخ: جمعه 25 خرداد 1403 ساعت: 15:51

نويسنده:

به اندازه بودن خیلی مهمه

همون اندازه به اندازه نبودنم مهمه

اینکه همیشه باشی بچشم نمیای پاس داشته نمیشی

گاهی وقتا نباش

همیشه ببین خودت چی دوس داری

خودت الان اولویتت چیه

چی خوشحالت میکنه

باکس گل...

ما را در سایت باکس گل دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 26 تاريخ: سه شنبه 24 مرداد 1402 ساعت: 17:57

نويسنده:

اینکه من کجای این دنیام سوالیه که خیلی وقتا ازخودم میپرسم

اینکه من صبورتر ازقبلم شدم

اینکه من نسبت به تغییرا کمتر از خودم مقاومت نشون میدم

نشونه های خوبیه برای روبه رشد بودن

گوش شنوا داشته باشیم به دنیا

لبخند بزنیم حتی تو اوج مشکلات و سختیا

کمتر حرص بخوریم

کمتر حرص بدیم

باکس گل...

ما را در سایت باکس گل دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 33 تاريخ: چهارشنبه 11 مرداد 1402 ساعت: 13:38

نويسنده:

سلام بچه ها

دیدین بیشتر اوقات چقدر باخودمون حرف میزنیم؟

بیشتر سرزنش میکنیم خودمون

اما باید مراقب حرفایی که بخودمون میزنیم باشیم

باید یاد بگیریم باخودمون مهربونتر باشیم

خودمون بیشتر دوست داشته باشیم

این دنیا هست

همه هستن

فقط ماییم که نیستیم و زودی عمرمون تموم میشه

باکس گل...

ما را در سایت باکس گل دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 40 تاريخ: چهارشنبه 11 مرداد 1402 ساعت: 13:38

صفحه بندی