
از 6صبح تاالان روپام که ساعت 5عصره خیلی خستموقتایی که کنکوری بودم هیچ وقت فکرنمیکردم انقد سخت باشه پزشکیxa0 انقد مسئولیت اینکه همیشه اپدیت باشی همیشه پرانرژی باشیxa0 سعی کنید تو این مسیر اگر قرارمیگیرین حتماازدواج کنیدxa0 دوست داشتم عکسِ خستم میدیدxa0 ی ادم خسته راxa0 ی دختر پرشور شر را الان فقط یه اغوش گرمxa0 ی چای گرمxa0xa0 ی حال خوش سروجد میاره بنظرم اول باید زندگی خودتو بسازی بعد بقیه ادمارو من شعی کردم حال م...
ادامه مطلب