خیلی خستم
وقتایی که کنکوری بودم هیچ وقت فکرنمیکردم انقد سخت باشه پزشکی
انقد مسئولیت
اینکه همیشه اپدیت باشی
همیشه پرانرژی باشی
سعی کنید تو این مسیر اگر قرارمیگیرین حتماازدواج کنید
دوست داشتم عکسِ خستم میدید
ی ادم خسته را
ی دختر پرشور شر را
الان فقط یه اغوش گرم
ی چای گرم
ی حال خوش سروجد میاره
بنظرم اول باید زندگی خودتو بسازی بعد بقیه ادمارو
من شعی کردم حال مریضام خوب کنم
اما ازخودم
از حالم
غافل شدم
نکنین مثل من
امیدوارم همه انرزی های مثبتی که به بقیه ادما دادم تو زندگیم جبران شه
مرا
باکس گل...ما را در سایت باکس گل دنبال میکنید
برچسب: همایش,استئوارتریت, نویسنده: بازدید: 91