
گاهی وقتها که بی حال میشمxa0 خسته میسمxa0از نبودنشxa0 از نبوودن بودنهاش یاد این.می افتم که من چه روزهای سختی تجربه کردمxa0 چه روزهای سختی که این روزام کنارشون بهشته اصن نمیتونم درک کنم باهمه حجم دلتنگی های تازه ازدست دادن پدرم چجور درس میخوندمxa0 چجور امیدوار بودم چجکر زندگی قشنگ میدیدم قراربوده که من اینجا باشمxa0 هنوز نمیدونم چرا مسیرم سمت پزشکی افتادxa0 سال سوم.دبیرستان ریاضی فیزیک بودم عاشق حساب و ستاره. ه...
ادامه مطلب