پاییز ۱۴۰۱

خرید بک لینک
نويسنده:

کسی چه میدونه تا کی فرصت زندگی داره

شاید من ماه دیگه

سال دیگه

نباشم

شاید یک لحظه دیگه همه چیز تموم شه

این روزام خیلی خسته بودم

فشار کار درس زندگی

تنها راهکاری که فعلا برای خودم دارم اینه که صبحای زود میرم پیاده روی

سعی میکنم حال خودم خوب نگه دارم

گاهی اشکام پر میشه

گاهی وقتا میگم چرا زنده ام!

اما مگه شعارمون تو اینوبلاگ جنگ جنگ تا پیروزی نبوده؟

شعارمون مگه ما زنده به انیم که ارام نگیریم موجیم که اسودگی ما عدم ماست

بشدت دلتنگ پدرمم

باکس گل...

ما را در سایت باکس گل دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 66 تاريخ: پنجشنبه 6 بهمن 1401 ساعت: 20:13

صفحه بندی