اداره کرذن.خود مطب و حسابرسی ها و ویزیت بیمارا و درمان کاریک نفر نیست اما من باید از پسش تنهایی بربیام
بیمارم دیرتر از موقع میاد و من تواین فاصلهدونفر از بیمارای دیگه ویزیت میکنم
یکیشون اردیبهشت جراحی دست داشته و این دست کاملا اتروفی شده و بیمار کاهلی کرده و فیزیوتراپی نرفته و الان کل دست خشک شده بود
بیمار دیگه یه خانم.پرستار خوش اخلاقه که اصرار داره من معاینشون کنم و با همکارای دیگه همکاری نمیکنه اینپینجمنت شانه داره و دوماه پیش تزریق کورتون داشته و این خیلی نشونه بدیه
چون درد ساکت شده و من نمیدونم شاه کلیدم کجاست
هیچ وقت هیچ وقت تزریق کورتون نداشته باشین
جز ضرر چیزی نداره و اون دکتر بیمسئولیت خواسته فقط خودش راحت بشه
مریضم میاد و بایه ورم اندازه پرتقال
میگم باپات چیکار کردی میکه هیچ کار
کاشف به عمل میاد که خاتم با پای تحت درمان موتور سواری کرده و تک چرخ زده
تیپ ضد التهاب براش میزنم و ای اف رو یک ربع تنظیم.میکنم تا به بقیه برسم
ساعت6نیم میشه و من ی دختر 22ساله خسته میرم که مطب ببندم
روز خوبی داشتم و ازینکه خدا درمان درد بنده هاش تو بازوهای من قرارداده خوشحال میشم و پیش بسوی باشگاه...
باکس گل...ما را در سایت باکس گل دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 94