شنبه های قشنگ

خرید بک لینک
یکم قهوه هسته خرما دم میکنم

شب اولی که خاله پری میاد همیشه کابوس میبینم

کابوس و دل درد و کمر درد فراوان

گاهی برای تجربه های بهتر تو زندگی ادم باید تحمل کنه

سخته

طاقت فرساست اما بعد که تو شرایط سختتر قرار گرفتی میبینی چقدر کارخوبی کردی که اون تایم زندکیت جنگیدی

خاله پری هم جریانش همینه

تجربه مادرشدن باید هرماه درد و ضعف بیحالی تحمل کنی چون قراره درونت یک ادم دیگه رشد کنه

این که اینده بچه ام چی میشه

و اینکه ایا فرزند خوبی خواهد شد همه به فکر و تلاش الان من بستگی داره درسته تربیت یک مسیر دوجانبه است اما بچه من ی ادم خیلی قوی میشع

ی ادم که لحظه لحظه زندگیشو لذت میبره

من تواین مسیر تاالان خیلی تنها بودم

جزمادرم و خانوادم همراهی نداشتم

اما دخترم یا پسرم ازاول ابتدا روی پای خودش می ایسته

فرااامتحان ارتوپدی دارم و باید بیدار و قوی و زنده باشم

زنده باشم ینی زنده دل باشم

دیشب ی کلیپ ازدکتر صابری جراح قلب دیدم چقدر خوب بابیماراش رفتارمیکنه من هم خیلی دلم میخواد اینجوری بشم

کسی که بیماراش دوسش دارن هرچند همیشه یک رگه ار نارضایتی تو اکثر ماایرانی هاهست وقتی پزشک میریم یاتحت درمان قرار میگیریم

من تاالان خیلی استرس هارو تنهایی تحمل کردم

استرس هایی که واقعا بیهوده بوده اما دارم سعی میکنم مهارکنم

روزای خیلی خوبی توراهن و همه چیز عالی و فوق العاده میشه

کم نیاریم

بجنگیم

لذت ببریم

شاد باشیم

و شکرگزار خداوند

هفته پرامیدی براتون ارزو میکنم

خداپشت پناه لحظه هاتون

همه

باکس گل...

ما را در سایت باکس گل دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 97 تاريخ: چهارشنبه 29 آذر 1396 ساعت: 4:01

صفحه بندی