کلا بوی هرچیزی
مثلا بوی کباب از خودش خوشمزه ترع و بیشتر به وجدتت میاره
یا بوی برف بیشتر وجودت یخ یخی میکنه
شادمهر یه اهنگ جدید خونده توی بی من خیلی خوبه
با سرعت تو اتوبان با شیشه ها پایین بری و صورتت خنک بشه و دستات تو دستای گرمش باشه!
قهر بودم باهاش
ی موقع هایی لازمه ازش دوربشی
تا نبودنت حس کنه
ی موقع هایی خوبه اخم اتو ببینه
کم حوصلگیاتو و خیلی چیزا
اما کوتاه باشه نه ادامه دار
دیروز توهمه این شلوغی های مسخره مردم که نمیدونم چی بگم و چرا به اموال دولتی و حق الناس خسارت میزنند به بهانه اعتراض
اگر اعتراضی داری سعی کن دنیای خودتو عوض کنی
سعی کن تلاشتو بیشتر کنی و چیزای جدید یاد بکیری
منم میتونم با دادا هوار و ناهنجاری و شلوغی حرف بزنم اما چقدر تاثیر داره
فرجه امتحاناتمه و بیرون نمیرم اما دیروز قرار بود بیاد
سرهمین شلوغ کاریا نگهش داشته بودن
بااین که قهر بودم باهاش اما رنگش زدم
گفتن نیست اما برمیگزده
خودش زنگ زد
خسته خسته
خدا لعنت کنه اینایی که مردم میارن تو کوچه ها و فقط زحمتش به ی سری ادما می افته
گفتم نگرانت شدم گوشیت روشن بود جواب ندادی
گفت عزیزم نگهم داشتن
از ذوق اتفاقای خوبی که قزاره بیفته دارم درسای ترم 5 امم میخونم
دلم میخواست اواسط بهمن بود امتحانا تمام شده بود پاس بودم و وارد ترم 6 شده بودم و من بودم و اون بود و ی دنیایی که تازه شروع شده و پره از تعهد و زندگی!
دعام کنید
دوستتون دارم
ویدا جوان...
باکس گل...ما را در سایت باکس گل دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 96