اسمون خوشگل ابی

خرید بک لینک
دیشب تهران کلی برف اومد 

تو اوج الودگی ها 

اما خواست خداست که غیرممکن ممکن میکنه 

این ترم اگر ارتوپدی اعصاب پاس بشم برای کارورزی هام مشکلی ندارم 

همه چی درست میشه ومطمینم خدای من بهترینهارو برای من میخواد 

تووپاس نشدن تنه فهمیدم خواست خدا و حکمت نشدنهاش قراره ی دربزرگتربرای من بازکنه 

امروز بعد از پنج ماه میخوام برم باشگاه 

پارسال این موقع نزدیک این ماه قرار بود که بره 

چقدر استرس دوریشو داشتم

نمیدونستم طرحشون کجامی افته 

اکثرا طرح ها بندر گناوه بود 

اگر میذفت

واقعا معلوم نبود چی میشد 

دوری سردی میاره و تو این شکی نیست 

خداخواست برامون 

تو اوج ناباوری اللن نزدیک خودمون داره طرحشو میگذرونه 

و یکسالش سپری شد 

عجله ای برا اتمام درسم ندارم

من تموم تلاشم دارم میکنم بقیه اش دست خداست 

از تتو خوشم نمیاد و میدونم وضو نداره دلم میخوایت رو دستم بزنم یدالله فوق ایدیهم!دست خداست بالای دستهاست هاست

هوا خیلی ابریه و قشنگه

دیروز بسته ام رسید 

ی شامپو کراتینه ترزمه 

و ی ژل شست شوی صورت مردونه وکرم nva مردونه 

امروزموهام کراتینه میکنم و نتیجه اش بهتون میگم 

وقت رسیدن به خود و برگشت به زندگیه 

بیخود نیست بزرگترین مجازات ادما تبعید ب جای دور دسته 

فردا عصر میرم دوباره کلاس خط 

فعلا خوشنویسی و ورزشم ادامه میدم 

چندروزی تعطیل تا شنبه رو. میخوام که بیشتر به مامان برسم

نگرانیهامون کم کنیم 

خداتنهامون نمیزاره 

روزتی خیلی خوبی توراهه

باکس گل...

ما را در سایت باکس گل دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 144 تاريخ: جمعه 13 بهمن 1396 ساعت: 2:02

صفحه بندی