ی پوشاک ترک باکلاسه
لباساش افتضاح بود
چقد جُل بودن
رفتیم اوسان و برای تولد همسر خواهرم تیشرت خریدیم
و توراه به خواهریم گفتم بریم کافه شمعدونی
چقد شیک بود
کافه رستوران بود
ردلاو خوردیم
و کلی خندیدیم
برگشتنی خواهری اشتباه به اسنپ ادرس داد و ماپکیدیم ازخنده
دیشب ی دختر دیگه به جمع دخترام اصافه شد
خیلی نازه
حالاشدن دوتا
مریم و زهرا
دلتنگ.بابام عجیب
کاش نمیرفتی
کاش هنوز بودی
خودت که پدذت رفته بود پیش خدا
میدونی چقدر سخته دوریش
چرا تنهام گذاشتی؟
همه چی عالیه
ولی نبودنت عجیب تو ذوق دلم میزنه
دعام کن
دعام کن ....
#حدیث و نیو عریزم انشالا فردابانتایج دلتون شاد میشه
نگران نباشین و هرچی شد فدای سرتون ...
زندگی جاریه....
باکس گل...ما را در سایت باکس گل دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 109