تو حرفامون زیاد جک ساختیم
از مشزوطی دانشجو
اما واقعا چی میشه یه دانشجو مشروط میشه
چی میشه که کسی عاشق رشتشه خیلی بی علاقه میشه
چی میشه که انگیزه زندگی کردن نداره
همه این شرایط من داشتم
اما امروز وقتی نمره کینزیولوژی آپرترانک زدن و من ماکس کلاس شدم
دیدم چقدر خودمو دست کم گرفتم
چقدر توانایی دارم و چقدر میتونم مفید باشم
ی جاهایی کاستی کردم
نه ازدرس درسی ها
اینکه یادم رفت وقنپتی خدا درد میده درمون میده
وقتی تو سختی هستید دستاتون تو دستای خداست
اینکه عمر و حضورمدون گذریه و سخت نباید گرفت
همه اینها باعث شد که من بخودم بیام و زندگیمو تو دستام بگیرم
اینترم باسه و نیم نمره ارتقا معدلم.شد 14نیم
من ادامه میدم
نوشته شده در یکشنبه هفتم خرداد ۱۳۹۶ ساعت 22:7 توسط : ویدا | دسته :
باکس گل...ما را در سایت باکس گل دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 98