خنده های یهویی اتریش-پیانو دم پنجره

خرید بک لینک
ظهرش بهم گفت ویدا حالم خوب نیست باهاش حرف زدم گفتم ی دوس بگیر یکم قهوه بخور موزیک خوب گوش کن وبه هیچی فکر نکن گفتم میخوابم باحالن این ادمایی که باخواب همه چی یادشون میره منم ی وقتایی این مدلی میشم اماکم وقتای ناراحتیم اصن خوابم نمیبره عصرش داشتم مطالعه میکردم گفت بپوش تا بیام دنبالت همیشه دیرمیکنه اتفاقا خوبه مرد ان تایم خیلی خوب نیست ادمفرصت داره تبپش عوض کنه موهاش برسه و ... دیدم نه خیر دیر کرد یکم بلوبری ریختم تو فلاسک شیشه ایم و چنتا یخ وگداشتم تو باکس گل...

ما را در سایت باکس گل دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 135 تاريخ: پنجشنبه 18 ارديبهشت 1399 ساعت: 6:44

صفحه بندی