می فا سل فا سل فا سل می ... نت خوانی میکنم واهنگ غوغای ستارگان میزنم باهاش میخونم و غمگینممیخونم! میفرستم برا جآن میگه ویدا کاش غمگین نمیخوندی! بهش میگم خب دلم گرفته! زنگم میزنه! قربون صدقه ام میره ! کلی میخندونتم! باید ی سفر دور کاری یا من یا خودش یکیمون بریم اما راستش من الان پول ن
دارم! نمیخوامم ازخانوادم کمک بگیرم روزیکه اومدم خودم بودم وخودم!ل فکر کنید، نه به مسایل. خدابزرگه به نداشته هانباید فکر کرد... باکس گل...
ما را در سایت باکس گل دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 129 تاريخ: پنجشنبه 18 ارديبهشت 1399 ساعت: 6:44