این میون من صاحب یه دختر 12 ساله شدم به اسم مریم
از خدامیخوام بهم قدرت و توفیق بده به مریم کمک کنم تا راهی خونه بخت شه
از خدامیخوام ی روزی دستام پرباشه از دستای مثل مریم
ینی ی ارزوی بزرگه برام
اسمش بزارم خیریه امام حسن مجتبی
به یاد پدرم
12 تیر راهی مشهدم
انقدر یهو مشهد جورشد که خودمم نفهمیدم
پارسال 31 تیر رفتم کربلا یادش بخیر
نمیدونم بکجا میرسیم باهم
فقط میخوام خدا به دلش بندازه و خودش حرکت کنه
شنبه اخرین امتخانمه
دوتا نمره هاماومده
17
18نیم
خیلی برام ارزشمنده
ممنونم خدا از اینهمه لطفت
التماس دعا
باکس گل...ما را در سایت باکس گل دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 96