تکیه گاه

خرید بک لینک
شاید تو 22سالگیم اگربخوام بگم بهترین نعمت برای یک ادم چیه ؟

میگم داشتن پناهه

پناهی از جنس زمخت مردونه

اما وقتی این پناه نیست باید چیکار کرد؟

اینجاست که اصالت و ریشه دار بودن ادم مطرح میشه

شاید اگر روزی پسر دارشدم و بخوام برای پسرم اداب انتخاب همسر اموزش بدم این اصالت داشتن از اصلی ترین ملاکامه

حالا که یک دختر ریشه دار بزرگ میشه خیلی محکم تر و بااعتماد بنفس بیشتریه

بنظرم زندگی فقط عرصه ای که توش اعتماد بنفست باید نشون بدی

دیروز استادم تماس گرفت که نمیتونه بیاد مطب و من تنها بودم

همه مریضارو ویزیت کردم

بعضی مریضا خیلی غرغرو و کم طاقتن

اما من اونقد صبورم خیلی خوب میتونم تحمل کنم و بالبخند همه شون جواب میدادم

دست اخرم به استاد زنگ زدم که نگران نباشه

بیمارام بهم میگن خیلی بهترن و وقتی پیش من میان حس و حالشون بهتره

توراه مطب که برمیگشتم دلم خیلی میخواست بابا بود

دیدین یه جاهایی تو زندگیتون یه سری ادما جاشون خالیه؟

چندین سال پیش ی عاشق سینه چاکی داشتم که خیلی مصرانه تصمیم ازدواج داشت

من تازه قبول شده بودم و واقعا تو بحث ازدواج نبودم

یادمه میگفت اونقد منتظر میمونم تا دلتو بدست بیارم

دیروز خیلی اتفاقی متوجه ازدواجش شدم

توهمه این سالا هیچ ارتباطی باهم نداشتیم

همون موقع هم نبود

اما تو مسیر بازگشتم فقط فکر میکردم

که قسمت تقدیر ادما چقدر باهم متفاوته

وقتی پناه و تکیه گاه یک.نفر میشی

این روزا یه جورایی ستون مادرم شدم

هیچ وابستگی اینجا ندارم اینجا جز مادرم

همه اینسالا ساخته شدم

همه لحظه هام پربود از سراشیبی های مختلف

اما ثمرش یه دختر محکمه

رو پاهای خودم ایستادم

و زندگیمو دارم.میسازم

ترسی از فرو ریختنش ندارم

فقط پناهم خداست

یه استراحت کوتاه و یه خرید حالم جا میاره

فردا میرم سالن بیوتی

و موهام ی تغییراتی میدم

پ ن: اطلاعاتی راجع به هیوندا ای 30 و یا ای 20دارین؟

دوستون دارم

براتون دعامیکنم

دعام کنید بتونم محکم ادامه بدم

در پناه حق

باکس گل...

ما را در سایت باکس گل دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 104 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 8:27

صفحه بندی