یکسالی رو تو قبرس باید میموندم و بعد ازاون ترنسفر میشدم برای کانادا
تاپارسال همیشه حسرت نرفتن تو دلم بود
اما خیلی وقته که خداروشاکرم از تقدیری که برام پیش اومده
ازینکه شدم پناه خیلی از ادمهای این دنیا
حس داشتن پناه و تکیه گاه یکی از بهترین حالای دنیاست
یکی از بهترین نعمتای این دنیاست
توهمه این سالا خیلیا سرراهم قرار گرفتن
اخرین موردش 7 ماه پیش بود
دوست داشتن بود
اما خیلی تفاوتا باعث میشد که تو انتخابم مردد بشم
وقتی تمام شد
اردیبهشت بود
باتک تک روزای سختش منم سخت گذرونده بودم
باتک تک تنهایی هاش منم تنهابودم
اما مرد زندگی ادم باید کنار عشق خیلی ویژگی های دیگه داشته باشه
وقتی بتونی کنار همه دوستداشتنت باعقلت تصمیم بگیری خیلی بزرگ شدن میخواد
7ماه سخت گذشت اما من خوشحال بودم که انتخاب درستی کردم و علارغم میل باطنیم سرتصمیمم موندم
بعد ار هفت ماه اومد
باحال دلتنگ و خراب
دلم میخواست بهش بگم اینهمه مدت کجابودی
یک روز حال خیلی خرابی داشتم اما گذشت
میدونین وقتی داغ میبینی
وقتی بزرگترین سرمایه ات از دست میدی دیگه برات اهمیتی نداره چی میشه
راحت برخورد میکنی
الان تواین وقت غروب جمعه وقتی به راه سختی که تاالان تنهایی و بدون حمایت کسی جز خدا و مادرم طی کردم خوشحالم
ازت دلگیرم بابا زود تنهام گذاشتی
با بی پدری بزرگ شدم میتونست خیلی بهترازینهاباشه اما شاید من انقدر محکم نبودم
راضیم به رضای تو
حتمااین بهترین تقدیر بوده برای من
اخرین نمره ترممنون هم اومد ! روانپزشکی 18.25
و معدل این ترمم هم نزدیک 16شد
بقول لیلی گلستان :خواستم شد
خدایا بخواه برامون که فقط تویی باعث ارامشم
فردا کل کیلینیک دست خودمه و استادمون با خیال راحت رفته مسافرت
امیدوارم به خیر سلامتی باشه برای همه مریضام
دعام کنید که بتونم همین قدر محکم سر پای دلم بایستم
دوستتون دارم
در پناه حق
باکس گل...