منم.متنفرم ازروی عکس جزوه بخونم
بهش زنگ.میزنم
خیلی سرده و بوی برف میاد
میگم شالگردنت که برات بافتم بنداز حتما
بین درس
بین دلتنگی
و بین.تعصاب خوردی امتحان دیدنش ترجیح میدی
یک ربعی کنار همین
و میگه ویدا فردا امتحان داری بیابریم
و من ! ماکه تازه اومدیم
بهم میگه تو همه این سالا هیچ وقت اینقد خاص دوست نداشتم و من بغض میکنم
ازش خواستم که ی کاری انجا. نده
و بعد وقتی میبینم بخاطر من انجام نمیده ی حس خوبی دارهِ
ارامش
ارامش
ارامش
همه خوشبختی همین ارامشه
عشقاتون تو ماشین و پول خلاصه نکنید تاوقتی طرفتون متعهد نباشه همه اینا کشکه!
دعام.کنید خوب بدم امتحانمو
یک عاشق دلخسته ! دوستون دارم
باکس گل...ما را در سایت باکس گل دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 132