همه مون
این مدت خیلی عجیب غریب ی کتابی اومده دستم به اسم شماتنها نیستین خدا باشماست
راستش ی بار وقتی حتی درخواست مهمانیمم برای دانشگاهی که هستم دادم و استاد گروهش باکمال پررویی و بی رحمی گفت نمیشه
گفت نمیزارم ازینجابری
من وسط جایی که نه ادماش دوست داشتم نه میتونستم ادامه بدم با کلی سختی با کلی دربه دری برای قبولی کنکور و داستانها و حواشیاش میخواستم انصراف بدم
انصراف اگرمیدادم واقعا تکلیفمم معلوم نبود
اما خدا خواست و تو اوج اوج ناامیدی انتقالی من درست شد
روزی نبود من ننویسم که کاش ازینجا برم
اما از وقتی پدرم همه زندگیم همه وجودم گذاشتن تو خاکهایدسرد دیگه برام چیزی ارزشی ندارع
نمیخوام بگم ناامیدم
من قراره امیده یک سری ادم باشم
قراره قوی تر بشم
و الان فقط و فقط امیدم خود خداست
هرچی خواست خودشه
من تموم تلاشم میکنم
#این روزا به هر دری میزنم بسته است
میدونم که درها بازمیشه
میدونم که تنهام نمیزاری
توکلت علی الله....
باکس گل...ما را در سایت باکس گل دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 101