زندگی راسخت نگیرید
کتاب صوتی هایی که میخونم از واوخون میگیرم
ی اپلیکیشنی که باصدای خود نویسنده است و حس خیلی خوبی داره
اولین فصلش میگفت نگران چیزهای کوچیک نباشین
داشتم فک میکردم کل ترمم نگران مشروط شدن بودم اماخداروشکر بادوتا 17نیم که گرفتم احتمالش خیلی کمتره
نمره تنه هم پاس نکرد و ثبت دائم کرد نامرد
خیلی ناحقی انداخت منو اما حتما ی خیری داشته
چه داستانی سرهم کردیم برا پاس شدن که نکرد
اگر دوواحدمو بگیرم این درس معرفی ب استاد میکنم
فردا امتحان cvaدارم
و مادر امروز نوبت دکتر داشت
دلش میخواست ساعت 5 فیلم مورد علاقه اشو ببینه
دلم نیومد ببرمش
نیازی به معاینه نداشت
و خودم اماده شدم که بیام
یک دعای خیرش برای همه عمرم کافیه
دعای خیر مامانه که تاالان اینجام
همه چیز درست میشه
امروز شیفت بود
بهش زنگ.میزنم میگم که رسیدم خونه
خوشحال میشه
صدای منو که میشنوه
دلتنگ میشم براش خیلی
باکس گل...ما را در سایت باکس گل دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 100