یادم میاد از انگیزه های کنکورم این بود که بعد از قبولی تو دانشگاه سراسری پذیرش بگیرم و برم
شاید بگن کله اش باد داره اما وقتی راه مسیرت انتخاب کنی دیگر برات مهم نیست چه اتفاقی می افتد
تو این تایم رفتن و مهاجرت من باید کلاس سه تارم برم و همدم رو های غربت بشه
شاید اینجا مستر فیزیوتراپی شروع کردم شاید هم پزشکی خوندم
شاید مطب همهمینجازدم و بعد از سابقه کاررفتم
اما احتمالا تحصیلی اوکی میکنم
میدانم تا دوساله دیگر من آلمان هستم
یکشنبه کلاس آلمانی شروع میشه
دیروز گوشی جدیدم رسید
خوش دست و شیکه
حال روحیه خیلی بهتر و قوی تره
گاهی وقتها اتفاقاتی می افتن باعث میشه بفهمی چقدر قوی هستی
چقدر میتوانی از پس شرایط بربیای
نفس عمیق میکشی و خوشحالی که مسیر زندگیت مشخص شده
امروز برای تحصیل تو آلمان رفتم پیش مشاور
باید تست داف بگیرم و برای پذیرش اقدام کنم
تو اوج سختی هاست که باید زانوهاتو بتونی و پاشی
بعد از امتحاناتم میرم که باشاخ غول رانندگی روبرو شم و بسازم این زندگی
همه چی فوق العادل میشه
ی روزی توهین روزا میام و اینجا مینویسم من اومدم
من رسیدم و میرم پی زندگیم
باکس گل...
ما را در سایت باکس گل دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 87