خوبین
هفته پرازاسترس و درد گذشت
چون دوست ندارم غرغر کتم و میخوام اینجا حال دلمون خوب باشه خلاصه میگم اما تاحالااینجوری پریود نشده بودم
بقدری درد داشتم میخواستم زمین گازبزنم
اشک و اشک و اشک
من که انقد پوست کلفتم
مریصامو کنسل کردم و نرفتم کلینیک
خیلی درد داشتم خیلی
قراربود روزسوم پریودیم سونو بشم که هایپرپلازی اندومتر ایا کم شده یانه
امروز ضخامتش از22 خداروشکر 9 شده بود
و کیستم ! کیست 3سانتی محترم بسیاربزرگم هم دفع شده بود خداروشکر
باورم نمیشد اینهمه تغییر
شب قبلش پدرم خواب دیدم نازم میکرد و خوشحال بود تو خواب
خوشحالا
تو لحظه های دردم تو بیمارستان فقط یاد پدرم بودم ک نیست اما هست
هست و کنارمه
شک ندارم دعای بابابوده اگرنه کیست بزرگی این باپریودی دفع نمیشه
خداروشکر
حتما حتما برین چکاب خصوصا رحم و تخمدان
حتی اگر پریودی های منظم دارین
روز سختی گذروندم این مدت اماتموم شد
خدایاشکر برای سلامتی برای حال بدون درد
خدایا ممنونم مراقبمونی
باکس گل...
ما را در سایت باکس گل دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 107